در روز دوشنبه، 11 آذر ماه سال 1398 مصاحبهای با معاون پرورشی هنرستان خودمان انجام دادهایم و از ایشان درباره مفهوم نشاط در مدرسه و نشاط در اسلام سوال کردهایم. در ادامه این مطلب مصاحبه به دو شکل صوتی و متنی قرار داده شده است. ادامه مطلب...
در روز دوشنبه، 11 آذر ماه سال 1398 مصاحبهای با معاون پرورشی هنرستان خودمان انجام دادهایم و از ایشان درباره مفهوم نشاط در مدرسه و نشاط در اسلام سوال کردهایم. در ادامه این مطلب مصاحبه به دو شکل صوتی و متنی قرار داده شده است. ادامه مطلب...
در مطلب و موضوع قبلی راهکارهایی را برای افزایش نشاط در مدرسه به مدیران و مسئولین مدرسه پیشنهاد دادیم. اما حال دانش آموزان چگونه میتوانند در محیط مدرسه پر نشاط باشند؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوال را خواهیم داد. ادامه مطلب...
در مطالب گذشته و در بخش مفاهیم درخصوص روش اسکمپر و چیستی آن توضیحاتی را نوشتهایم.( اسکمپر چیست؟ ) در این مقاله با کمک روش اسکپمر قصد داریم تا برنامه نشاط دانشآموزان مدارس را تقویت کنیم. در ادامه مطلب با توجه به فهرست اسکمپر، پرسش و راهحلهایی را ارائه کردهایم. ادامه مطلب...
تکنیک اسکمپر چیست؟
اسکمپر یکی از روشهای ایدهپردازی و حل مشکل است. این تکنیک بسیار ساده و کاربردی بوده و برای ارتقای سطح کیفیت هر نوع برنامهای میتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد. در این روش مجموعهای از واژههای سوالبرانگیر موجب میشود با تصور مسائل و محدودیتها در جهات و ابعاد مختلف، راهحلها و ایدههای بیشتر و با کیفیتتری برای حل مسئله ارائه و حتی فرصتهایی جدید شناسایی شود. در ادامه مطلب با شیوه بکارگیری این تکنیک اشنا شوید ادامه مطلب...
پرسش مهر چیست و چرا پاسخ دادن به آن اهمیت دارد؟ گروه تحقیقاتی مدرسه نشاط چه گروهی است و چگونه به پرسشهای مطرح شده پاسخ میدهد؟ در ادامه مطلب با نوآوریها و خلاقیتهای بکاگرفته شده این وبگاه آشنا شده و یکی از دنبال کنندگان مدرسه نشاط شوید ادامه مطلب ...